Skip to content
January 6, 2013 / zendani1

سخنی درباره پیام تسلیت آقای خاتمی در ارتباط با مرگ آیت الله ت هرانی

سخنی درباره پیام تسلیت آقای خاتمی در ارتباط با مرگ آیت الله تهرانی صادرکننده فتوای ارتداد و مجوز قتل دگراندیشان و روشنفکران معترض به رفتار اقتدارگرایانه و مستبدانه نظام

آیا تسلیت گفتن آنهم با کلمات آنچنانی به صادرکننده فرمان قتل و ترور هموطنانمون نشانه ادب هرشخصی است؟! خوب چرا آقای خاتمی به خانواده صدام و قذافی تسلیت نگفت؟!! چرا اینقدر علاقه به گفتن تسلیت اونهم از نوع قاتلان وطنی داره مثل پیام تسلیتش به خلخالی و شکنجه گر معروف زندان اوین : لاجوردی !!!! و جالبه که آقای خاتمی پیام تسلیتی به خانواده های دانشجویان و هموطنانی که در حمله به کوی دانشگاه کشته شدند نداد!!! همانند خانواده های فرشته علیزاده فعال دانشجویی دانشگاه الزهرا که در جریان حمله به کوی دانشگاه بازداشت شد و او را با شکنجه زیاد شهید کردند و مادر فرشته علیزاده بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت (علی اکبر موسوی خوئینی نمایندهٔ مجلس ششم ۴ سال پس از واقعه ۱۸ تیر در همایشی که در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود، گفت علیزاده توسط ماموران امنیتی ربوده شد و هیچ نهادی مسئولیت آن‌را به عهده نمی‌گیرد) , تامی حامی فر را پس از حمله به خوابگاه دانشگاه شهید کردند,در جریان حمله به خوابگاه دانشجویان با باتوم و زنجیر به جان عزت الله ابراهیم نژاد افتادند و قوزک پا، ران، کتف و دو دست او را شکستند و پشت بدن او همه جای زنجیر بود و از فاصله یک متری به صورتش شلیک کردند و او را شهید کردند و بعدها در حالیکه او زیر خروارها خاک آرامیده بود قوه قضاییه برای عزت الله ابراهیم نژاد دادگاه تشکیل داد !!! و توسط دادگاه انقلاب متهم به «اقدام علیه امنیت ملی» شد!!! که این کار آنها برای مصونیت دادن به قاتلینش (بنا به شهادت شاهدان و گزارش ها, قاتلین او مسعود ده نمکی و مهدی صفری تبار، پسر امام جمعه اسلامشهر و چندین لباس شخصی دیگر) بود,تامی حامی فر که او را پس از حمله به خوابگاه دانشگاه شهید کردند, اکبر محمدی فعال دانشجویی رو پس از چند روز اعتصاب غذای خشک در زندان اوین زیر شکنجه به شهادت رساندند, راستی از سعید زینالی فعال دانشجویی رو که پس از حمله به خوابگاه دانشگاه تهران ربودند و تاکنون هیچ اطلاعی از زنده یا مرگ او در دست نیست و پس از دادخواهی مادر این دانشجو ربوده شده، او و دخترش تهدید و بازداشت شدند و باید این درد را در سکوت اجباری تحمل کنند چه خبر؟ که همان موقع آقای خاتمی گفت هیچ دانشجو زندانی نداریم !!

محمد رستگار

محمد خاتمی با صدور پیامی، درگذشت حاج آقا مجتبی تهرانی را این گونه به بیت وی و "اصحاب دیانت" و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش تارنمای محمد خاتمی، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج حسین آقاتهرانی

رحلت عالم جلیل القدر، فقیه متبحر و معلم اخلاق و ادب، حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی رضوان الله علیه، خسارتی بزرگ برای علم و فضیلت بود که تنها لطف حضرت پروردگار می تواند آن را جبران کند.

من این مصیبت را به جناب عالی، بیت شریف تهرانی و همه بستگان داغدار و به همه اصحاب دیانت و فضیلت و علم و ارادتمندان آن بزرگوار تسلیت عرض می کنم و از پیشگاه حضرت حق جل و علی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت می کنم.

ایام عزت مستدام

سید محمد خاتمی

۱۴ دی ماه ۱۳۹۱

Leave a comment