Skip to content
August 25, 2012 / zendani1

یک ماه باید در خانه باشم – عزت‌الله انتظامی: دلم پر می‌زند به کمک زلزله‌زدگان بشتابم

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱

427154 10151006515073107 199510644 n يك ماه بايد در خانه باشم   عزت‌الله انتظامي: دلم پر مي‌زند به كمك زلزله‌زدگان بشتابم

عکس: عزت الله انتظامی در فیلم مینای شهر خاموش به کارگردانی امیر شهاب رضویان

عزت‌الله انتظامی گفت: حدود یک ماه باید در خانه باشم تا دوران نقاهت عمل جراحی پایم سپری شود.

آقای بازیگر سینمای ایران که چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: یکشنبه گذشته در بیمارستان پارسیان بستری شدم و پای چپم را که اصلا نمی‌توانستم از آن استفاده کنم تحت عمل جراحی قرار گرفت و جمعه از بیمارستان مرخص شدم.

وی افزود: با توجه به اینکه در عمل قبلی که بر روی پای راستم انجام شد افراد زیادی به زحمت افتادند و به بیمارستان مراجعه کردند این بار تصمیم گرفتم به کسی خبر ندهم و حتی همسرم هم خبر نداشت و فکر می‌کرد برای چکاپ در بیمارستان حضور دارم و تنها ایرج راد و محمدحسن پزشک از عمل پایم خبر داشتند.

انتظامی با اظهار رضایت از عمل انجام شده اظهار کرد: دکتر اسدی مدیر عامل بیمارستان پارسیان زحمت زیادی متحمل شد و بزرگوارانه همه کارها را به خوبی انجام داد و خوشبختانه پای چپم به حرکت افتاده و به راحتی حرکت می‌کنم و دوران نقاهت را باید همراه با آب‌درمانی سپری کنم.

آقای بازیگر سینمای ایران در پایان سخنانش در حالی که با بغض صحبت می‌کرد با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی به ایسنا گفت: با دیدن این تصاویر بسیار غصه خوردم و دلم پر می‌زند تا به کمک آن‌ها بشتابم اما متاسفانه نمی‌توانم.

 لازم به ذکر است که این خبر در ۲۴ مرداد منتشر گردید و سپیده دم ضمن پوزش و آرزوی بهبودی برای عزت الله  انتظامی با تأخیر این خبر را منتشر مینماید.

یک ماه باید در خانه باشم – عزت‌الله انتظامی: دلم پر می‌زند به کمک زلزله‌زدگان بشتابم Source: Sepidedam.Org

Leave a Reply

